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The Communication Superhighway - das Ende der klassischen Werbung?
©1995 Diplomarbeit -
The implementation of the Southern African Development Community (SADC) Protocol on Trade
Possible trends for intraregional trade for the countries of a heterogeneous region©1998 Diplomarbeit -
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An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
Electronic Communications Networks
Eine ökonomische Analyse im Vergleich zu traditionellen Handelssystemen für Wertpapiere©2000 Diplomarbeit -
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Communication Center im elektronischen Handel
Innovative Kommunikationskonzepte zur strategischen Unterstützung des Electronic Commerce©2000 Diplomarbeit -
Communication of global companies with the capital market
©1998 Doktorarbeit / Dissertation -
GSM - Global System for Mobile Communications
Technik, die sich hinter einem Anruf mit dem Mobiltelefon verbirgt©2001 Diplomarbeit -
Die Handelssysteme Xetra und Electronic Communication Networks im Vergleich
©2002 Diplomarbeit -
Strategic Corporate Communications in Mergers & Acquisitions
©2003 Diplomarbeit -
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Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations©2003 Diplomarbeit -
Language and Business
International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies©2004 Doktorarbeit / Dissertation -
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Co-Communication
Möglichkeiten und Grenzen der Erfassung gegenseitiger Carry-Over-Effekte©2005 Diplomarbeit -
Deviante Nutzungsmuster bei synchroner Computer-Mediated Communication (CMC)
Einzelfallstudien ausgehend von Chat- und MUD-Angeboten - Explorativ-deskriptive Untersuchung©2002 Magisterarbeit -
Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
©2006 Diplomarbeit -
An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
Exemplified at WestLB AG©2007 Masterarbeit -
Code-Switching in Computer-Mediated Communication
A Case-Study of Croatian-English Discussion Forums©2007 Magisterarbeit -
Cross-Cultural Business Communication
Intercultural competence as a universal interculture©2007 Diplomarbeit -
Gestützte Kommunikation (Facilitated Communication = FC)
Eine Möglichkeit zur Kommunikation für nichtsprechende Menschen mit autistischem Verhalten?©2007 Bachelorarbeit