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To evaluate 'demerger' as a strategic objective
©1997 Diplomarbeit -
Evangelization in a Marginalizing World
With Special Reference to the Marginalised Satnamis in the Diocese of Raipur©1996 Doktorarbeit / Dissertation -
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Transaction to a Common Currency: Journey to an Unknown Destination?
Future of Monetary Arrangements in Europe©1994 Diplomarbeit -
Effect of being a 'token' on women managers
In the aim to understand one of the reasons why we find so few woman managers in heavy industry?©1997 Diplomarbeit -
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit -
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
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Anspruch und Wirklichkeit elektronischer Märkte
Am Beispiel des "Electronic Business-to-Business Commerce"©1998 Diplomarbeit -
Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications©1998 Diplomarbeit -
Facility Management
FM-Systemimplementierung als Dienstleistungskonfiguration eines Consultingunternehmens im Business-to-Business Bereich©1997 Diplomarbeit -
Locating Efficiency and Productivity Champions in a new Banking Environment
Using Data Envelopment Analysis (DEA) to benchmark ING Bank against a Sample of 65 Banks operating in the Dutch market over the Period 1992 to 1996©1999 Diplomarbeit -
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The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business©2000 Bachelorarbeit -
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Business-to-Business Marketing via Internet
©2000 Diplomarbeit -
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Vertikales Marketing mittels E-Commerce
Potentiale für Marketing & Vertrieb im Business-to-Business Sektor der Lebensmittelindustrie©2000 Diplomarbeit -
Elektronische Business-to-Business Marktplätze
Bestimmung von Erfolgsfaktoren und Erstellung eines Basismodells©2000 Diplomarbeit -
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Die ökonomische Bedeutung von Electronic Commerce für Unternehmen im Business-to-Business-Bereich
Eine Analyse der Potentiale und Risiken©2000 Diplomarbeit -
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Electronic Commerce im Business-To-Consumer-Bereich
Anwendungsmöglichkeiten und Perspektiven für mittelständische Unternehmen©2000 Diplomarbeit