-
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (5)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (4)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (4)
- BWL - Investition und Finanzierung (4)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (3)
- BWL - Handel und Distribution (2)
- Tourismus - Sonstiges (2)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (2)
- Führung und Personal - Sonstiges (2)
- Ingenieurwissenschaften - Nachrichtentechnik / Kommunikationstechnik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Elektrotechnik (1)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (1)
- Pädagogik - Hochschulwesen (1)
- Politik - Internationale Politik - Region: Afrika (1)
- Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe (1)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (1)
- Amerikanistik - Sonstiges (1)
- Raumwissenschaften, Stadt- und Raumplanung (1)
- Amerikanistik - Literatur (1)
-
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
Factors Affecting the Implementation of a Total Productive Maintenance System (TPM)
A Case Study©2004 Diplomarbeit -
Expatriate Performance Appraisal
A theoretical study and comparison of the literature©2002 Diplomarbeit -
In Search of the Best Suited Expatriate
An Empirical Study on the Applicability of Literature©2001 Doktorarbeit / Dissertation