-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (8)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (5)
- BWL - Investition und Finanzierung (4)
- BWL - Handel und Distribution (3)
- Elektrotechnik (3)
- Amerikanistik - Literatur (2)
- Ingenieurwissenschaften - Nachrichtentechnik / Kommunikationstechnik (2)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (2)
- Tourismus - Sonstiges (2)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (1)
- Gesundheit - Pflegewissenschaft - Sonstiges (1)
- Chemie - Makromolekulare Chemie, Polymerchemie (1)
- BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne (1)
- Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe (1)
- Chemie - Allgemeines (1)
- Physik - Kernphysik, Teilchenphysik, Molekularphysik, Festkörperphysik (1)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Energietechnik (1)
- Informatik - Software (1)
- Anglistik - Literatur (1)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (1)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (1)
- Informatik - Theoretische Informatik (1)
-
How does corporate culture influence the effective transfer of knowledge?
Taking the case of the consulting industry©2000 Diplomarbeit -
Total Quality Management in theoretical and practical context
©2002 Bachelorarbeit -
-
-
-
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
Exemplified at WestLB AG©2007 Masterarbeit -
Social Reporting in Ireland and Germany - A Comparison
©2004 Diplomarbeit