-
- BWL - Investition und Finanzierung (54)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (49)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (44)
- BWL - Handel und Distribution (32)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (13)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (13)
- Tourismus - Sonstiges (11)
- BWL - Marktforschung (9)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (7)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (7)
- BWL - Wirtschaftspolitik (6)
- Führung und Personal - Sonstiges (6)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (4)
- BWL - Controlling (3)
- BWL - Sonstiges (3)
- Informatik - Software (2)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (2)
- Energiewissenschaften (2)
- Tourismus - Hotelmanagement (2)
- BWL - Unternehmenskommunikation (2)
- Gesundheit - Pflegewissenschaft - Sonstiges (1)
- Amerikanistik - Sonstiges (1)
- Elektrotechnik (1)
- Design (Industrie, Grafik, Mode) (1)
- Agrarwissenschaften (1)
- Politik - Internationale Politik - Region: Afrika (1)
- BWL - Wirtschafts- und Sozialgeschichte (1)
- Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse (1)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (1)
- Verkehrswissenschaft (1)
- Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Informatik - Internet, neue Technologien (1)
- Mathematik - Stochastik (1)
- Mathematik - Sonstiges (1)
- Physik - Kernphysik, Teilchenphysik, Molekularphysik, Festkörperphysik (1)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (1)
- Ingenieurwissenschaften - Schiffstechnik, Schiffsbau, Ozeantechnik (1)
- Informatik - Angewandte Informatik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (1)
- Ingenieurwissenschaften - Wirtschaftsingenieurwesen (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Int. Organisationen u. Verbände (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
- BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik (1)
- VWL - Sonstiges (1)
- Jura - Steuerrecht (1)
- Betriebswirtschaftslehre (1)
- Mathematik - Statistik (1)
-
-
Market Entry Strategies for German Companies in Russia
©2007 Masterarbeit -
India and China: Markets-Competitors-Partners
©2010 Bachelorarbeit -
European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship©2008 Masterarbeit -
India as Destination for Western retailers
Opportunities, Challenges and Strategic Decisions©2008 Diplomarbeit -
-
German Multinational Firms in India
Implications on Corporate Strategy and Economic Policy©2009 Diplomarbeit -
-
-
Cross-Cultural Differences
American, German, Japanese and Chinese Nagotiation styles©2007 Diplomarbeit -
Intercultural Trainings for German Expatriates going to China
©2005 Bachelorarbeit -
-
True Sale Securitization in Germany and China
©2004 Masterarbeit -
Opportunities and Drawbacks of Extended Opening Hours versus Online Shopping in the German Food Trade
On the Basis of a Consumer Behaviour Analysis©2003 Diplomarbeit -
-
-
The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
A Case Study of the European Chamber of Commerce and Industry (Eurochambres)©2000 Diplomarbeit -
-
-
Guideline for the Development of Chinese Suppliers
Improving the Buyer Supplier Relationship using the Balanced Scorecard©2006 Diplomarbeit -
Cultural Problems within International Joint Ventures in China
©2004 Diplomarbeit -
Post-WTO economic effects on state-owned enterprises in China
©2003 Doktorarbeit / Dissertation -
Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model©2002 Diplomarbeit -
-
Problems and Opportunities of the Mexican Maquiladora Industry
©1997 Diplomarbeit